02-08-07

Vitaya verhoogt marktaandeel

logo_vitaya

De grote en mindergrote zenders schotelen ons herhalingen bij de vleet voor. Geen wonder dat een kleine zender als Vitaya daar van profiteert.

De laatste dagen haalt Vitaya een mooi marktaandeel. In juli deden ze het stukken beter dan in diezelfde periode vorig jaar. Over heel de dag gezien, stijgt Vitaya met 17%. In de periode tussen 17u en 23u is dat zelfs 50%.

In primetime haalt Vitaya 4.7% meer marktaandeel in haar doelgroep vrouwen tussen 18 en 54 jaar. Dat is 34% meer dan vorig jaar.

Augustus zijn ze in ieder geval al uitstekend gestart. Op 1 augustus haalde Vitaya 11.8% in de doelgroep vrouwen 18-54 jaar en 13.7% in de doelgroep jonge vrouwen 15-40 jaar. |MF

20:03 Gepost door MediaFlandria in Andere | Permalink | Commentaren (0) | Tags: vitaya, media, televisie |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.