10-05-07

'Celebrity Shock' haalt absoluut dieptepunt

Tvstuff1

elke_vanelderen01

MF-opsomming

Gisteren zette het voetbal weer een rem op de kijkcijfers van de overige programma’s. Zo ook voor ‘Celebrity Shock’ (9-05, 20u39, VTM). Deze week kregen Davy en Leki een speciaal soort stoombad. Bert en Elke mochten eens proeven van echte, zelfgemaakte wodka uit Siberië. En Axl en Anne, tenslotte, kregen hun laatste hallucineerkuur. Celebrity Shock maakte een mooie start met maarliefst 800 000 kijkers, maar gaandeweg stortten de kijkcijfers in, tot het dieptepunt van gisteren: 528 736 kijkers en 20.72% marktaandeel.

 

MF-opsomming

Gisteren kwam telenovela ‘Emma’ (9-05, 21u33, Eén) nog eens piepen. Deze telenovelle presteert echt wel ondermaats. De reden daarvoor is, volgens de acteurs zelf, de korte periode waarin de reeks klaar moest zijn. Eén wou koste wat het kost de eerste Vlaamse telenovela op de buis brengen. Helaas haalde kwantiteit het van kwaliteit en dat zorgde ervoor dat Emma gisteren – vergeleken met andere dagen – ‘goed’ scoorde met 562 464 kijkers (mrktaandeel: 21.97%). 

kijkcijfers1

Kijkcijfers en marktaandelen woensdag 9 mei 2007

Kijkcijfer top 10

1.   

Thuis

Eén

831 287

34.52%

2.   

Familie

VTM

801 918

34.59%

3.   

Het Journaal

Eén

773 100

39.78%

4.   

Het Nieuws

VTM

719 352

37.15%

5.   

Voetbal

Canvas

671 878

27.38%

6.   

Man Bijt Hond

Eén

653 235

31.65%

7.   

Blokken

Eén

624 778

42.29%

8.   

Emma

Eén

562 464

21.97%

9.   

Kinderen Van Dewindt

Eén

550 121

21.45%

10.               

Celebrity Shock

VTM

528 736

20.72%

tvstuffmadl

Marktaandeel zenders

1.       

VTM

24.2%

2.       

Eén

18.5%

3.       

Canvas

17.4%

4.       

VT4

11.2%

5.       

Ka2

7.5%

6.       

VIJFtv

4.9%

7.     

Vitaya

3.2%

 

Bron | CIM-Audimetrie

17:02 Gepost door MediaFlandria in Tv-stuff | Permalink | Commentaren (0) | Tags: tv-stuff |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.