25-04-07

VT4 en VIJFtv steunen het goede doel

Ricus Jansegers copy

SBS Belgium biedt ngo’s, bedrijfjes die zich inzetten voor het goede doel, aan om gratis een reclamespot uit te zenden. Deze reclamespot moet gemaakt worden door studenten reclame of film.

Binnenkort lanceren Roos Van Acker en Sofie Dewaele de oproep op SBS-zenders VT4 en VIJFtv. De 1 600 geregistreerde Vlaamse en Brusselse ngo’s kunnen zich opgeven om deel te nemen aan de wedstijd. Tot 1 juni kunnen de bedrijven zich kandidaat stellen. Een jury, met daarin onder andere Jens Mortier; zoon van Guy Mortier en een grote naam in de reclamewereld, zal uit alle kandidaten 12 ‘finalisten’ kiezen. Zij mogen een scenario voor een reclamespot van 30 seconden ontwikkelen.

 

Het beste scenario krijgt van VT4 en VIJFtv een budget van € 40 000 en wordt gefilmd door een laatstejaarsstudenten reclame of film.

 

VT4 en VIJFtv willen zo onder andere het goede doel steunen en jong talent een kans geven om het te maken in de reclamewereld. “Het is nu ook weer geen overdreven grote actie, maar toch dragen we ons steentje bij”, zegt Ricus Jansegers, de baas van SBS Belgium. De winnende spot krijgt gedurende veertien dagen gratis zendtijd op VT4 en op VIJFtv |MF

15:29 Gepost door MediaFlandria in ProSiebenSat.1 Media | Permalink | Commentaren (0) | Tags: sbs, vt4, vijftv, reclame, goede doel, televisie, media |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.